Tags: Groepsdynamica, vergadering, Interne communicatie verbeteren, stakeholders, forward thinking, ideeën, samen innoveren, lerende organisaties
Wat kost tijd en geld, irriteert medewerkers en levert vooral geklaag op? Een traditioneel tevredenheidsonderzoek. In de eerste plaats omdat je als organisaties je mensen dan lastig valt met een lange, dorre vragenlijst. En in de tweede plaats omdat uit de antwoorden alleen blijkt wat er in het verleden fout ging, niet hoe het dan wél moet.
Tags: Groepsdynamica, MTO, Betrokkenheid, Interne communicatie verbeteren, forward thinking, tevredenheidsonderzoeken, Betrokkenheid medewerkers verhogen, backward thinking
Wat kost tijd en geld, irriteert uw medewerkers of cliënten en levert niets op? Het antwoord: een tevredenheidsonderzoek. Want u valt mensen lastig met een lange vragenlijst, en uit de antwoorden blijkt alleen wat er in het verleden fout ging en niet hoe het dan wél moet. De oplossing: gebruik een app en vraag naar de toekomst.
Tags: MTO, Betrokkenheid, Tevredenheid, forward thinking, Betrokkenheid medewerkers verhogen